Monday, July 5, 2010

My Service??


Untuk makluman, aku + member aku menyediakan perkhidmatan menjual dan membaiki konsol playstation seperti PS1 (ada lagi ke?), PS2 (dah murah sekarang ni), PS3 (blueray original sahaja sekarang) dan PSP (memacam version sekarang ni).


Supaya korang tak konfiusss.....aku handle bahagian software sementara member aku (apek) handle hardware. Ini bermakna, kalau nak games-game sleh request pada aku sementara kalau korang nak repair atau nak beli konsul baru leh request pada apek.


Aku terpaksa terangkan semua ni pasal ramai yang tanya bila aku serahkan business card. Bila tengok blog, still tak faham sebab aku selalu tak update blog. Soriii..untuk pengetahuan korang sume, aku buat business ni dalam 3-4 tahun. So, biasanya aku berurusan dengan regular customer @ person yang betul2 kenal cara aku deal dengan customer. Senang cite, aku pun minat games juga, so bila orang lain beli atau repair konsol...aku anggap konsol diorang tu cam aku punya juga. Contohnya, nak beli konsul psp ne tahu pakai software apa, model jenis pe sebab selalunya beli kat kedai, tauke kedai akan cakap semuanya bagus untuk melariskan barang diorang. So, aku 'deal' dengan customer seperti rakan gamers.....sebab aku pun macam korang juga. Yang penting kita hepi dapat main games dan dapat hilangkan boring dan tension!


Ok.....settle satu pertanyaan....


No comments:

Post a Comment