Friday, July 16, 2010

PSP : FIFA Street 2

FIFA Street 2 mempunyai perubahan yang signiFifa Street 2 telah berubah secara signifikan melepasi tahap permainan sebelumnya (FIFA Street 1). Permainan yang boleh dimainkan di peranti PS2, PS3 dan PSP ini merupakan permainan yang menyeronokkan untuk pemain solo dan kumpulan kecil pemain.

Sejak permainan FIFA Street dikeluarkan pada bulan Februari 2005, permainan ini adalah permainan bolasepak jalan @ futsal lebih menumpukan kepada gaya, skill (gaya bebas) dan teknik berbanding ciri permainan bola sepak biasa. Anda akan mengawal 4 pemain dalam satu pasukan dan menentang kumpulan lawan yang mana dibarisi oleh pemain-pemain terkenal dunia. Anda bermain bukan sahaja untuk menjaringkan gol tetapi memperdayakan lawan, mengelecek, menimbang dan memanfaatkan setiap peluang. Kawalan-kawaln bagi pergerakan tersebut adalah mudah dan menyeronokkan! Tidak terlalu sukar untuk pemain yang baru mengenali permainan ini.

FIFA Street 2 mempunyai banyak jenis perlawanan, setelah anda mahir dengan pergerakan-pergerakan tersebut, anda boleh mencuba untuk bermain mode "Rule the Street". Sesetengah perlawanan mempunyai tugas mudah dimana anda dikehendaki menjaringkan seberapa banyak gol berbanding lawan, tetapi anda juga boleh memfokuskan kepada "helah jaringan" untuk mengumpulkan mata "game breaker" dimana setelah anda berjaya mengumpulkan mata tersebut, anda dapat membuat jaringan yang sukar dapat dihalang oleh pemain lawan.

Anda boleh mencuba game ini dalam konsul PSP dengan sais file 225,ooo kb dengan harga RM 2.00, sila hubungi saya RIZAL : 019-2494817. Arigato.

No comments:

Post a Comment